Publicerat den

Spiknykter är ute efter borgarpacket

Ett par sanna hjältar dök upp i mitt liv idag. Följande bild gick att beskåda på facebook.

Bakgrunden är foliehatten Pär Ström som skrivit en bok som inte är värd att nämna. Pär Ström är Sveriges mest kränkta vita man och han tror att om diskriminering inte står skrivet i text så finns den inte. Därför skickar bandet Spiknykter från Göteborg en foliehatt till honom. Gött!! Aktivistpunkare finns även i Sverige. Jag hittar ingen hemsida för bandet förutom denna:

http://spiknykter.bandcamp.com/

Där ger de sig inte bara på Bildt, Borg och Reinfeldt utan även migrationsminister Tobias Billström får en låt tillägnad sig.

de kommer från länder i brinnande nöd
de skickas tillbaka till vånda och död
spotthuva, handfängsel, dragen ombord
Billström är skyldig till medhjälp till mord

Jag polisanmälde Tobias Billström för ett år sen för just vållande till annans död. Inte för att jag förväntade mig att det skulle göra någon skillnad, kanske fick det honom att fundera över vad han håller på med men mest ville jag bara protestera. Jag är jävligt glad över att hitta ett vettigt band i det här landet som delar denna åsikt och som faktiskt arbetar för förändring. Ni ska få fylla min blogg med era aktioner och era låtar!

Ett svar till “Spiknykter är ute efter borgarpacket

  1. llowejko ⋅

    🙂 den där tokstollen…

Lämna en kommentar